Donderdag 16 mei 2024, aanvang: 19.15, programma 19:30-22.00 uur, Bibliotheek Deventer – theaterzaal in de kelder

Intimiteit

Bij La Vie willen we mensen uitdagen, inspireren en activeren, daarom zoeken we graag (nieuwe) grenzen op. Dit gaan we weer proberen te doen bij de La Vie dialoogavond, nu over intimiteit!

Wat is intimiteit eigenlijk? Hoe verhoudt het zich tot romantisch contact? Is intimiteit een voorbode van seksualiteit? Los daarvan: ervaar je voldoende intimiteit in je leven?

Welke prioriteit geef jij aan intimiteit? We gaan samen op zoek naar de kaders van intimiteit bij jezelf, bij een ander, je omgeving, de samenleving. Sta jij open voor nieuwe ideeën en handvatten, zodat je mogelijk anders gaat kijken naar intimiteit? Deze avond is voor iedereen die nieuwsgierig is naar intimiteit: jong, ouder, koppels, singles…

Zo doen we het sámen en zijn juist jouw eigen ervaringen, gevoelens en gedachten onmisbaar bij deze dialoogavond van La Vie op een nieuwe locatie, namelijk de bibliotheek Deventer Centrum.